Dotazníková akce

$article->head

Vážení rodiče,

děkuji Vám všem za čas, který jste věnovali vyplnění dotazníku „Distanční výuka“. Dotazník jsme rozeslali 222 rodičům žáků 3. – 8.tříd, zpět se nám vrátilo 140 vyplněných dotazníků (63%).

Jako přínosy distanční výuky vidíte:

a) žáci se ve větší míře naučili ovládat digitální technologie - 58%,

b) žáci jsou samostatnější - 56%,

c) žáci se mohli učit vlastním tempem - 29%,

d) žáci se mohli učit i z dalších zdrojů informací - (27%).

Jako negativa distanční výuky vnímáte:

a)  nedostatečný kontakt se spolužáky - 76%,

b)  nedostatečný kontakt s učiteli - 55%,

c) závislost na internetovém připojení - 51%.

Učitelé sjednotili a zkoordinovali postup při distanční výuce a upravili rozsah učení a povinností žáků tak, aby na žáky nebylo kladeno velké množství úkolů a zadané práce - uvádí 85% rodičů.

Spokojenost se současnou distanční výukou školy - uvádí 82% rodičů.

Čas, který trávíte při úkolech s dětmi -  39% rodičů tráví s dětmi při úkolech 2 hodiny a více.

Četnější online výuku by uvítalo 23% rodičů, 64% ji vidí jako optimální, 17% rodičů uvádí, že online výuky je příliš mnoho.

A co by rodičům při distanční výuce nejvíce pomohlo?

a) jednotná komunikační platforma – 18%,

b) výraznější podpora dítěte ze strany učitele - 10%,

c) kurz pro rodiče, jak pracovat s informačními technologiemi - 8%.

 

Děkuji všem, kteří pomáhají dětem, ale i nám vylepšovat podmínky vzdělávání na dálku.

Autor: Mgr. Čestmír Kopřiva
Publikováno: 17.03.2021
Ročník: 2020-2021